Programe de studii MASTER
PROGRAMUL DE STUDIU Administrarea afacerilor (90 de credite ECTS)
PROGRAMUL DE STUDIU Administrarea afacerilor (120 de credite ECTS)
Anul I | |
Semestrul 1 | Semestrul 2 |
Unități de curs | Unități de curs |
Managementul proiectelor
Sisteme de management al calitatii Managementul strategic al dezvoltării industriale durabile în contextul integrarii europene I |
Psihologia organizational manageriala
Managementul strategic al dezvoltării industriale durabile în contextul integrarii europene II Normarea si salarizarea muncii |
Anul II | |
Semestrul 3 | Semestrul 4 |
Unități de curs | Unități de curs |
Tehnologii informaţionale în afaceri |
PROGRAMUL DE STUDIU Marketing digital (120 de credite ECTS)
Anul I | |
Semestrul 1 | Semestrul 2 |
Unități de curs | Unități de curs |
Metodologia şi etica cercetării în domeniul de specializare
Dreptul economic Fundamentele marketingului digital Comerţ electronic Cercetări avansate de marketing Marketing prin conținut |
Sisteme informatice în afaceri
Psihologia organizațional – managerială Comportamentul consumatorului în mediul online Marketing internaţional Strategii de marketing digital Inteligența artificială în marketing |
Anul II | |
Semestrul 3 | Semestrul 4 |
Unități de curs | Unități de curs |
Managementul proiectelor
Managementul marketingului digital Publicitate şi planificare media Marketing relaţional Marketing prin platforme de socializare Auditul de marketing digital |
PROGRAMUL DE STUDIU Economia afacerilor imobiliare (120 de credite ECTS)
Anul I | |
Semestrul 1 | Semestrul 2 |
Unități de curs | Unități de curs |
Managementul proiectelor
Sisteme de management al calitatii Managementul strategic al dezvoltării industriale durabile în contextul integrarii europene I |
Psihologia organizational manageriala
Normarea si salarizarea muncii |
Anul II | |
Semestrul 3 | Semestrul 4 |
Unități de curs | Unități de curs |
Tehnologii informaţionale în afaceri |