MARKETINGUL DIGITAL EXPLORAT DE STUDENȚII FRANCOFONI AI UTM: O EXPERIENȚĂ EDUCAȚIONALĂ VALORIFICATĂ

Odată cu evoluția rapidă a tehnologiei și inovațiilor, asistăm la o schimbare semnificativă în paradigma societății noastre, unde marketingul digital devine un element cheie și un instrument indispensabil pentru dezvoltarea afacerilor. În lumina acestor transformări, doamna Nina PUȚUNTEAN, coordonatoarea CEF UTM, a facilitat o prelegere deosebită despre Marketingul Digital, ținută de doamna Adriana BUZDUGAN, doctor, conferențiar universitar la Universitatea de Stat din Moldova. Evenimentul a fost găzduit de Centrul de Angajabilitate Francofon al Universității Tehnice a Moldovei și s-a adresat studenților francofoni din campusul Botanica al UTM.

Principalele obiective ale prezentării doamnei Buzdugan au fost înțelegerea conceptelor de bază și a tendințelor actuale în marketingul digital, dezvoltarea abilităților practice în aplicarea strategiilor de marketing digital (inclusiv SEO, marketingul în rețelele sociale și e-mail marketing), stimularea gândirii creative și dezvoltarea abilităților de rezolvare a problemelor în contextul marketingului digital.

Evenimentul a inclus activități practice menite să ajute studenții să descopere instrumente și tehnologii specifice marketingului digital. Printre acestea se numără tehnica SCAMPER, Tehnica Percepției Totale prin intermediul jocului Digital Association Rally și metodologia Forrester POST.(Detalii link)